۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۳۲

پورزرندی:

بانک شهر دو برابر دیگر کلان شهرها به شیراز خدمات خواهد داد

بانک شهر دو برابر دیگر کلان شهرها به شیراز خدمات خواهد داد

شیراز – خبرگزاری مهر: مدیر عامل بانک شهر از افزایش دو برابری خدمات رسانی این بانک به شهر شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین محمد پورزرندی پیش از ظهر دوشنبه در نشست هم اندیشی مدیران بانک های شهر سراسر کشور با مسئولین شهرداری شیراز، گفت: شورا و شهرداری شیراز بسترهای خوبی را برای بانک شهر ایجاد کرده اند به همین دلیل خدمات رسانی به شیراز را افزایش خواهیم داد.

وی تصریح کرد: تشکیل بانک شهر یک آرزوی دیرینه بود که با همت شهرداران کلان شهر ها به واقعیت پیوسته است.

مدیر عامل بانک شهر کشور در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه تامین منابع مالی، ترافیک و آلودگی را دو مشکل اساسی شهرداری ها دانست و گفت: راه اندازی بانک شهر در کلان شهرها باعث شد که شهرداری ها با مشکلات مالی مواجه نباشند و از طرفی نوع خدمات رسانی به مردم نیز باعث کاهش تردد در سطح شهر شده است.

پورزرندی یادآور شد: بانک شهر هرگونه خدمات بانکی که در چهارچوب قوانین بانک مرکزی باشد را راحت و سریع در اختیار شهرداری قرار می دهد.

وی تصریح کرد: بانک شهر با پتانسیل های موجود در شهرداری ها می تواند جزو سه و یا چهار بانک اصلی کشور شود و طبق برنامه تدوینی طی پنج سال آینده برترین بانک کشور خواهیم شد.

مدیر عامل بانک شهر ادامه داد: اولویت اول ما مدیریت پول خورد کیف مردم است که از این طریق با جلب اعتماد مردم را ترغیب به سرمایه گذاری هر چند اندک در بانک کند.

پورزرندی افزود: قرارداد پنج سامانه با شهرداری های کلان شهرهای کشور اجرا شده که از این طریق به سمت شهر هوشمند حرکت کنیم و در این راستا حاضریم سامانه ها را با توجه به آماده بودن زیر ساخت های شیراز در اختیار این شهر قرار دهیم.

وی تاکید کرد: با رونمایی از کارت شهروندی، شیراز را به عنوان شهر پایلوت در استفاده از این کارت معرفی شده که قابلیت پرداخت کرایه و حتی کارت شناسایی را دارد.

مدیر عامل بانک شهر یادآور شد: دلیل اصلی تشکیل بانک شهر کمک تخصصی به شهرداری ها است که با داشتن شرکت های زیر مجموعه بزرگ پس از این خرید و تامین مواد اولیه پروژه ها را به راحتی انجام می دهد.

کد خبر 2307587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha